Forum » Off-Topic » Off-Topic Discussions » چگونه میتوان از سیستم هوشمند استفاده کرد؟

چگونه میتوان از سیستم هوشمند استفاده کرد؟

  • hello
      May 20, 2022 2:14 AM PDT
    0
  • hello
      May 20, 2022 2:14 AM PDT
    0
  • MGM Resorts International چندین هتل را با انواع مختلف سیستم‌ هوشمند شیراز ساختمان خریداری کرد که همه آنها صدها هزار دلار با سیستم‌های انرژی کارآمد برای شرکت صرفه‌جویی کردند.
    جان لزلی، مدیر انرژی و اتوماسیون ساختمان در MGM Resorts، به زیمنس گفت: «وقتی ماهیانه بیش از ۱ میلیون دلار برای انرژی پرداخت می‌کنید، حتی ۵ درصد پس‌انداز نیز مقدار زیادی پول است. سیستم مدیریت ساختمان هوشمند لزلی در میراژ در لاس وگاس از برنامه‌های کاهش بار استفاده می‌کند تا در زمان‌های اوج تقاضا کار نکند.
    "بیشترین نرخ می تواند بین ساعت 1 [تا] 7 بعد از ظهر رخ دهد. لزلی گفت: اگر بتوانیم مصرف انرژی را کاهش دهیم و تجهیزات را از راه اندازی در این مدت جلوگیری کنیم، می تواند به معنای صرفه جویی صدها هزار دلاری باشد. Mirage مجهز به یک برنامه آب سرد است که به طور مداوم نقاط تعیین شده، بارهای گرمایی و تقاضا را اندازه گیری می کند، همچنین ایستگاه های هواشناسی که باد، آب و هوا، رطوبت و داده های طلوع/غروب خورشید را بررسی می کنند.
    مدیران ساختمان همچنین از تمام داده‌هایی که دریافت می‌کنند و همچنین از قابلیت کنترل بهره می‌برند تا بتوانند فرآیندها را برای کاهش هزینه‌های انرژی و تعمیر و نگهداری تنظیم کنند.
      May 18, 2022 11:47 PM PDT
    0